Kouzelník je okultní nadpřirozená bytost, která přichází s herním balíčkem The Sims 4: Říše kouzel. Kouzelníci jsou obyvatelé Glimmerbrook a říše kouzel. Kouzelníci mohou kouzlit a také vyrábět různé lektvary, které způsobují různé magické účinky. Mají také zvláštní schopnosti, které je odlišují od normálních Simíků.
Herní balíček The Sims 4: Říše kouzel přidává novou bytost "Kouzelník". Kromě toho, že můžete najít Kouzelníky po celém světě nebo se můte stát jedním z nich při použití nové funkce "Přidat okultního Simíka" a "Přidat kouzelníka" v Tvorbě domácnosti a udělat rodinu kouzelníku hned od začátku.
Stejně jako normální Simíci, tak mohou být Kouzelníci vytvořeny a upraveny od hlavy až k patě pomocí kterékoli z dostupných možností v Tvrobě domácnosti. Jediný rozdíl je v tom, že mohou Kouzelníci praktikovat automaticky schopnosti kouzel a alchemie.
Váš Simík prošel tajemným portálem na okraji Glimmerbrooku do světa, který popírá všechny fyzikální zákony. Nyní jste v Kouzelné říši, kde Simíci cestují ze širokého okolí, aby se naučili umění magie. Kouzlo není pouhou dovedností, kterou lze získat, ale zcela nový způsob života. Sledujete, jak Simíci létají na koštěti, duelují s hůlkami a vaří lektvary. Není třeba čekat na pozvání k těmto posvátným řadám. Pokud se chcete naučit magii, stačí se zeptat.
Chcete-li se stát kouzelníkem, najděte jednoho ze tří mudrců (nezbedná magie, praktická magie a nezkrotná magie), v Kouzelné říši. Nad hlavou budou mít osvětlený symbol představující jejich magickou školu. Kouzelníci mohou volně procvičovat všechny magické školy, takže nezáleží na tom, ke kterému Mudrci přistoupíte. Jednoduše přistupte k jednomu, představte se a poté použít interakci "Zeptat se, jak se kouzlí".
|
Aby vás vyzkoušeli, udělí vám dočasnou náladovku Vidět kouzelné koule a požádají vás, abyste jim přinesli sedm kouzelných koulí. Kouzelné koule jsou zářící koule, které se objevují kolem Kouzelné říši. Stačí kliknout na kouzelnou kouli a sebrat. Jakmile budeš mít sedm kouzelných koulí, vrať se k Mudrci, který ti dal schopnost vidět kouzelné koule a "Odevzdat kouzelné koule". Pokud se vám nepodaří nasbírat sedm koulí dříve, než skončí dočasná schopnost vidět kouzelné koule, tak se jednoduše vraťte k mudrci a znovu požádejte o schopnost vidět kouzelné koule.
|
Jakmile přinesete mudrci sedm kouzelných koulí, provede ritál a proměníte se v kouzelníka. Nakonec se také můžete naučit toto kouzlo a pomoc ostatním Simíkům stát se kouzelníkem. Pokud si kdykoli přeje přestat být kouzelníkem, můžete požádat Mudrce o "Požádat o rituál zbavení moci". Tím se resetují všechny vaše Kouzelné výhody na nulu a zbaví vás vašich kouzelných sil.
Pokud se chcete znovu stát Spellcasterem, můžete se vrátit k Mudrcům a "Požádat o rituál převzetí moci". Nebudete muset znovu sbírat kouzelné koule, ale po rituálu zbavení moci je potřeba čas na vychladnutí, takže nebudete moci být hned kouzelníkem. Jakmile se vrátíte zpátky do kouzelníka, tak vše získáte všechny schopnosti zpět, vrátíte se do pozice, kterou jste dříve drželi, a budete mít k dispozici všechny své Talentové body na nákup nových výhod.
Stejně jako jiné okultní rasy, i Simíci, kteří se narodili jako Kouzelník, budou mít své schopnosti jako dospívající. Jedinečné pro narozené Kouzelníky jsou vlastnosti rodokmenu. Pokud pocházíte od rodičů Kouzelníků, budou vám tyto vlastnosti rodokmenu poskytovat zvláštní výhody jako Kouzelník.
Možná si všimnete, že Kouzelná říše vypadá, tak že se vznáší nad prázdnotou. Nemusíte se bát, procházet můžete bezpečně mezi různými oblastmi portálem. Zkušení Kouzelníci mohou také létat koštětem nebo použít kouzlo. Proč chodit kamkoli, když můžete létat nebo se teleportovat?
Chcete-li se rozhodnout pro létání, klikněte na svého Simíka a zvolte používat koště nebo nepoužívat koště. Chcete-li se teleportovat, klikněte na svého Simíka a najděte určité kouzlo. Poté zvolte teleportovat nebo ne.
Pokud váš Simík zná kouzlo, můžete si také vybrat Transportovat do kouzelné říše z možností kouzel. Kouzelníci také mohou použít Třpytokámen k cestování do kouzelné říše odkudkoli. Třpytokámeny jsou automaticky dány novým Kouzelníkům a nachází se v jejich inventáři. Mezi použitím je časová doba a pokud někdy ztratí svůj Třpytokámen, mohou požádat některého Mudrce o nový.
V oblasti magie existují tři mudrci, z nichž každý představuje jinou školu magie: Mudrc praktické magie, Mudrc nezbedné magie, a Mudrc Nezkrotné magie. Rozlišují se od ostatních kouzelníků v kouzelnické řiši, protože mají nad hlavou osvětlenou runu své školy.
Mudrci jsou velmi důležitým zdrojem, pokud jde o učení, jak používat kouzla. Můžete je "Požádat o rituál převzetí moci" nebo "Požádat o rituál zbavení moci". Nahradí také váš Třpytokámen, pokud ho někdy ztratíte nebo omylem zničíte.
Každý mudrc má jiný druh magie, kterou váš mohou naučit. Například Mudrc praktické magie vás naučí pouze praktická kouzla a lektvary. Mudrci budou sdílet své znalosti, pouze pokud vám důvěřují, takže s nimi musíte nejprve navázat přátelství.
Jakmile jste přátelé s mudrcem, pojďme v tomto příkladu použít mudrce nezbedné magie, a můžete jej "Požádat o lekci nezbedné magie". Mudrc vás naučí nezbedné kouzlo. Můžete také "Požádat o naučení receptu na lektvar" a budou s vámi sdílet nový lektvar. Každá z těchto interakcí má určitou dobu, takže nebudete moci použít interakci s Mudrcem, abyste se naučili nová kouzla a lektvary.
Jakmile dosáhnete hodnosti Mistra, budete mít možnost Zeptat se na naučení jedinečného kouzla. Každý mudrci bude mít jedno jedinečné kouzlo, které vás může naučit, a to je jediný způsob, jak se váš Kouzelník může naučit tato kouzla.
Každý Kouzelník má osobní knihu kouzel. Je přístupný otevřením nabídky Kouzelnícké výhody a výběrem "Otevřít knihu kouzel" v levém dolním rohu. Je také přístupná prostřednictvím upozornění, když se váš Simík naučí nové kouzlo nebo lektvar.
Kniha kouzla vašeho Simíka se otevře v okně, která sleduje váš postup napříč všemi školami magie. Jakmile váš Simík objeví nová kouzla a lektvary, objeví se ve knize kouzel Simíka. Pomocí šipek na boku knihy můžete listovat stránkami nebo záložkami v levém dolním rohu a procházet konkrétní částí.
Existují čtyři školy magie: Praktická magie, nezbedná magie, nezkrotná magie a Alchymie (Lektvary). Chcete-li se dozvědět více o třech školách magie, podívejte se do sekce kouzel. Další informace o Alchymii najdete v sekci Alchymie.
Jakmile se váš Simík naučí nové kouzla / lektvary a komunikuje s ostatními kouzelníky, získává kouzelnické zkušenosti. Jakmile tyto zkušenosti nasbírají, postoupí na novou hodnost Kouzelníka. V levém dolním rohu panelu potřeb vašeho Simíka uvidíte metr, který měří zkušenosti kouzelníka vašeho Simíka a postupuje k další hodnosti Kouzelníka.
Jakmile se váš Simík povýší, získá Talent Body, které pak mohou utratit za Kouzelnické výhody. Aktuální zůstatek Talent bodů najdete vpravo od měřiče zkušeností spolu s ikonou kouzelnické knihy. Pokud kliknete na tuto ikonu, otevře se nabídka kouzelnických výhod.
Podobně jako Upíří síla, tak i Kouzelnické výhody jsou uspořádány do sloupců. Pokaždé, když váš Simík postoupí na novou hodnost kouzelníka, odemkne se nová řada kouzelnických výhod. Výhody nemůžete zakoupit, pokud jste si nezakoupili všechny výhody přímo pod ními. Chcete-li vybrat výhodu, jednoduše klikněte na symbol. Pak se změní na zelenou a bude odečten Talent bod.
Pokud změníte názor, můžete stisknout tlačítko Obnovit v pravém dolním rohu. Kliknutím na tlačítko uložíte všechny změny. Jakmile si zakoupíte své výhody, můžete se rozhodnout je odstranit a obnovit Talent bod vypitím lektvaru očištění od výhod. Toto je lektvar, který se Simík může naučit nebo si ho může koupit od obchodníka lektvarů v Kouzelnické uličce v Kouzelné říši.
Požádání mudrce o rituál zbavení moci, čekání na obnovení, pak požádání o rituál převzetí moci může také resetovat vaše výhody a obnovit vaše Talentové body. Lektvar očištění od výhod je jen mnohem účinnější a rychlejší metoda.
Kouzelnické výhody jsou organizovány do skupin. První tři sloupce (zleva doprava) odpovídají učení kouzel, lektvarů a kouzlení / duely. Pokud váš Simík usiluje o aspiraci Dodavatel lektvarů, může být užitečné vybrat výhody ze sloupce lektvarů. Zbývající výhody ve sloupcích na pravé straně jsou výhodnější pro obecné účely. Mohou odemknout nové interakce s jinými Kouzelníky nebo vám poskytnout slevu na všechny nákupy ze Stánků v kouzelné říši.
Unikátní pro systém kouzelnických výhod jsou vlastnosti rodokmenu a maximální zkušenosti kouzelníka. Pokud váš Simík má vlastnost rodokmenu, získá další Talent bod pokaždé, když se zvýší jeho úroveň. To jim umožňuje koupit ještě více kouzelných výhod. Všichni Kouzelníci dokážou zvyšovat zkušenosti, ale musí dosáhnout konečné hodnosti Kouzelníka: Virtuos. Jakmile toho dosáhnou, pokaždé, když váš Simík naplní zkušenostní metr, získají další Talent Body.
Název |
---|
Vědění je magie Knowledge is Magic Hodnost: Neofyt Popis: Simík rychleji čte a také rychleji vyhledává informace na počítači. Tyto interakce také průběžně poskytují kouzelnické zkušenosti. |
Supermíchač Blender Arm Hodnost: Neofyt Popis: Výrazně rychlejší příprava lektvarů. |
Vybíjení Discharge Hodnost: Neofyt Popis: Tento Simík teď může zakouzlit vybití, které ho zbaví kouzelnického náboje. |
Báječný sběrač Incredible Forager Hodnost: Neofyt Popis: Tento Simík teď získává více kouzelných přísad, když je sbírá v kouzelné říši. |
Experimentátor Experimenter Hodnost: Neofyt Popis: Při experimentování a trénování budou Simíci rychleji získávat zkušenosti a zažijí méně selhání. |
Hledač kouzelných koulí Mote Hound Hodnost: Akolyta Popis: Simík teď neustále vidí kouzelné koule a může je sbírat. Koule se dají konzumovat. Získáte tak zkušenosti a drobné uspokojení náhodných potřeb. |
Úsporná příprava Frugal Combination Hodnost: Akolyta Popis: Při přípravě lektvaru je šance, že některé požadované přísady nebudou spotřebovány. |
Uzemněná magie Power Shunt Hodnost: Akolyta Popis: Kouzlení teď kouzelníky nabíjí o hodně méně. |
Bystrá mysl Insightful Eye Hodnost: Akolyta Popis: Rychlost výzkumu, experimentování a čtení knih kouzel je výrazně vyšší. |
Kouzelnická osobnost Spellcaster Socialite Hodnost: Akolyta Popis: Zpřístupní kouzelnické společenské interakce, které můžete provádět s ostatními kouzelníky a získat za ně kouzelnické zkušenosti. |
Kontrola náboje Charge Control Hodnost: Adept Popis: Všechna zvýšení kouzelnického náboje jsou o něco nižší |
Špetka chemie navíc A Little Extra Chemistry Hodnost: Adept Popis: Lektvary připravené tímto Simíkem jsou až překvapivě chutné a při konzumaci poskytují další malou výhodu. |
Přízračný dotek Spectral Reach Hodnost: Adept Popis: Simík teď může kouzlit na dálku (aniž by musel jít blíže k cíli). Simíci také už nepoznají, kdo kouzlo seslal, takže na vás nebudou reagovat negativně. |
Praktická praktičnost Practiced Practicality Hodnost: Adept Popis: Praktická kouzla a praktické lektvary se vždycky vydaří, když je Simík normálně nabitý. Pokud je nabitý víc, k selhání bude docházet mnohem méně často. |
Mistr neplechy Mischief Master Hodnost: Adept Popis: Kouzla a lektvary určené k páchání neplechy se vždycky vydaří, když je Simík normálně nabitý. Pokud je nabitý víc, k selhání bude docházet mnohem méně často. |
Zkroťte nezkrotitelné Tame the Untameable Hodnost: Adept Popis: Nezkrocená kouzla a nezkrocené lektvary se vždycky vydaří, když je Simík normálně nabitý. Pokud je nabitý víc, k selhání bude docházet mnohem méně často. |
Odolnost vůči kletbám Hexproof Hodnost: Mistr Popis: Simík je nyní chráněn před kletbami. |
Mistr míchání Mix Master Hodnost: Mistr Popis: Když úspěšně připravíte lektvar, v kotlíku vždy najdete porce navíc. |
Mistr kouzel Master Caster Hodnost: Mistr Popis: Při normálním nabití už kouzla nebudou selhávat a ve stavu nabitý nebo přehnaně nabitý bude mnohem méně často docházet k tomu, že se kouzla vymknou kontrole. |
Rozený mentor Natural Mentor Hodnost: Mistr Popis: Posiluje vztahy a zlepšuje získávání dovedností při tréninku nebo experimentování s dalšími kouzelníky. |
Kouzelnické slevy Magical Discounts Hodnost: Mistr Popis: Simík bude mít 50% slevu na všechny nákupy ze Stánků v kouzelné říši. |
Kouzelná rezonance Magical Resonance Hodnost: Virtuos Popis: Dokud je Simík v kouzelné říši. má extrémní moc. Nehrozí mu tu smrt z přebití energií a také se tu může snáze nabíjet kouzelnickou energií a zase se jí zbavovat. Také má vétší šanci na úspéch při přípravé lektvarů, jejich pití a kouzlení. |
Lektvary lomcováky Potent Potables Hodnost: Virtuos Popis: Všechny lektvary mají silnější účinky anebo působí výrazně déle. Simík teď může své lektvary proklít, aby s jistotou selhaly. |
Mistr duelant Master Duelist Hodnost: Virtuos Popis: Tento Simík teď má výrazné vyšší šanci, že vyhraje v duelu, a také za néj získá lepší odménu. |
Když se váš Simík stane Kouzelníkem, vzhled jeho potřeb se změní. Nahoře je kulatá koule pro měření kouzelnického náboje vašeho Kouzelníka. Váš Kouzelník začne budovat náboj, když kouzlí kouzla nebo se účastní duelů. Náboj za kouzlo může přidat silnou podporu, ale je to nepředvídatelné a riskantní.
Ve hře jsou k dispozici následující úrovně nabití:
|
Jakmile váš Kouzelník dosáhne úrovně Nebezpečně nabité, tak jakékoli další navýšení náboje spustí Magické přetížení. Během magického přetížení veškerý jejich uložený náboj prudce naroste jejich tělem a úroveň náboje Kouzelníka se vrátí k normálu.
Pokud budou mít štěstí, jejich úroveň hygieny klesne na červenou a na chvíli budou mít náladu Nesvůj. Existuje také šance, že magické přetížení zabije vašeho Kouzelníka a zažijí Smrt přehnaným nabitím kouzelnou energií.
Kouzelnický náboj je riskantním vedlejším účinkem použití kouzel, ale lze jej také spravovat pomocí Kouzelnických výhod. Některé výhody umožňují Kouzelníkům získat nebo vybít Kouzelnický náboj podle libosti. Výhoda Odolnost vůči kletbám je dokonce může chránit před kletbou. Zkušení Kouzelníci se mohou naučit používat Kouzelnický náboj ve svůj prospěch bez tolika nebezpečí.
Bylo by rozumné, že cílem každého kouzelníka je naučit se kouzlit. V Říši kouzel jsou představeny čtyři školy magie a tato část se zaměří na první tři. Je to praktická magie, nezbedná magie a nezkrotná magie. Čtvrtá škola magie je Alchymie, o níž se můžete více dozvědět v sekci Alchymie.
Aby Kouzelník seslal kouzla, musí se je nejprve naučit. Naučená kouzla se pak objeví v knize kouzel vašeho Kouzelníka. Kouzelník se může naučit kouzla několika způsoby. Mohou dělat Duely, to znamená bojovat s jiným kouzelníkem, a pokud vyhrají, naučí se nové kouzlo. Mohou se také učit kouzla od mudrců nebo čtením kouzelných knih.
Nakonec se váš Kouzelník může naučit kouzla také procvičováním kouzel. Chcete-li to provést, klikněte na svého Simíka a přejděte do možnosti Magie.... Poté se můžete rozhodnout procvičovat magii... a vybrat si, jaký typ magie budete praktikovat. Cvičení kouzel umožní vašemu Kouzelníkovi naučit se jakákoli neznámá kouzla z jejich kouzelnické hodnosti. Jakmile se naučí všechna kouzla na svoji hodnosti, budou se muset povýšit, aby se naučili další kouzla. Cvičení magie je skvělý způsob, jak získat zkušenosti.
Až budete připraveni na kouzlo, musíte nejprve kliknout na předmět pro použití kouzla. Chcete-li nabídnout výuku magie u jiného Simíka, musíte kliknout na cílového Simíka. Chcete-li předmět opravit, začněte kliknutím na poškozený předmět. Většina kouzel je navržena pro práci na konkrétních cílech. Jakmile si vyberete cíl, přejděte na "Magie..." a vyberte kouzlo, které chcete seslat.
|
Pamatujte si, že pokud kouzlíte kouzla na jiné Simíky, může to negativně ovlivnit vztahy. Je to skvělý nápad naučit se Transformus kouzlo, protože Simíky pak můžete proměnit své nepřátele v neživé předměty jen tak pro zábavu. A nakonec při procvičování kouzel nebo sesílání kouzel si dávejte pozor na Kouzelnický náboj vašeho Simíka. Obě tyto akce vytvářejí kouzelnický náboj a nakonec mohou vést k Smrti přehnaným nabitím kouzelnou energií.
Praktický kouzelník studuje všechny věci užitečné a použitelné. Život je mnohem jednodušší s trochou magie! Nezbedný kouzelník nemiluje nic jiného než trápit ostatní magickými žertíky. Proč brát všechno tak vážně? Nezkrotný kouzelník se věnuje pouze nejsilnějším a nekontrolovatelným kouzlům. Kouzlo je síla, které je třeba ovládat!
Název |
---|
Opravus Repario Vyžaduje hodnost: Učedník Popis: Opravte rozbitý předmět nebo povyšte vyrobené předměty na lepší kvalitu. |
Vydrhnus Scruberoo Vyžaduje hodnost: Učedník Popis: Něco (nebo někoho) dokonale vyčistěte. |
Lahodnus Delicioso Vyžaduje hodnost: Akolyt Popis: Vyčarujte chutné jídlo jen tak z ničeho. |
Florózdar Floralorial Vyžaduje hodnost: Akolyt Popis: Zařiďte, aby vaše rostliny byly zdravé a bez škůdců. |
Transportál Transportalate Vyžaduje hodnost: Adept Popis: Okamžitě se přesuňte do jiné lokace a to bez ohledu na vzdálenost. |
Kopírovlož CopyPasto Vyžaduje hodnost: Adept Popis: Vytvořte mnoho duplikátů jednoho malého objektu. |
Bylinkus Herbio Vyžaduje hodnost: Mistr Popis: Vytvořte plně vzrostlou rostlinu i v té nejméně úrodné půdě. |
Domusrychlus Homewardial Vyžaduje hodnost: Mistr Popis: Vraťte se do Kouzelné říše. |
Rituál převzetí moci Rite of Ascension Vyžaduje hodnost: Mistr - speciální interakce s Mudrcem Popis: Věnujte nějakému Simíkovi dar magie. |
Název |
---|
Zoufálio Despairio Vyžaduje hodnost: Učedník Popis: Naplňte Simíkovi mysl intenzivním pocitem smutku. |
Blouzňus Deliriate Vyžaduje hodnost: Učedník Popis: Sáhněte Simíkovi do hlavy a udělejte mu nepořádek v myšlenkách. |
Zuřio Furio Vyžaduje hodnost: Akolyt Popis: Přesvěčte dva Simíky, aby se spolu začali hádat a prát. |
Okouzelní Infatuate Vyžaduje hodnost: Akolyt Popis: Přesvěčte dva Simíky, aby se k sobě chovali láskyplně. |
Čmajzus Burgliate Vyžaduje hodnost: Adept Popis: Získejte něco, co vám nepatří. |
Transformus Morphiate Vyžaduje hodnost: Mistr Popis: Proměňte chudáka Simíka v neživý objekt. |
Zpodivění Strangeify Vyžaduje hodnost: Mistr - speciální interakce s Mudrcem Popis: Způsobí, že Simík všem kolem sebe bude připadat odpudivý. |
Název |
---|
Infernius Inferniate Vyžaduje hodnost: Učedník Popis: Pomocí ohnivé síly okamžitě spalte svůj cíl. |
Zipzap Zipzap Vyžaduje hodnost: Učedník Popis: Vstřebejte elektrickou energii a dejte něčemu šok. |
Nekrovzbuď Necrocall Vyžaduje hodnost: Akolyt Popis: Přivolejte mrtvé z jejich místa věčného odpočinku. |
Chladus Chillio Vyžaduje hodnost: Akolyt Popis: Vytvořte závan ledového vzduchu, který zmrazí cokoli, s čím přijde do styku. |
Služebníkus Minionize Vyžaduje hodnost: Adept Popis: Ovládněte mysl jiného Simíka a přimějte ho podlehnout vaší vůli. |
Odsmrťus Decursify Vyžaduje hodnost: Adept Popis: Vraťte duchovi jeho původní fyzickou formu. |
Zlomkletbus Dedeathify Vyžaduje hodnost: Mistr Popis: Osvoboďte se ze spárů magické kletby. |
Duplikáto Duplicato Vyžaduje hodnost: Mistr - speciální interakce s Mudrcem Popis: Vytvořte si dokonalou (a dočasnou) kopii sama sebe. |
Ve hře jsou také kletby kouzelníka a je jich celkem devět, které může Kouzelník nešťastnou náhodou získat. Váš Kouzelník má šanci stát se prokletým, pokud kouzlí kouzla s vysokou úrovní kouzelnického náboje nebo prohrál příliš mnoho Duelů. Nejjistějším způsobem, jak být prokletý, je pití lektvarů pochybného obsahu. Takže se určitě pokuste být opatrní, aby jste neudělali něco špatného.
Pití jakéhokoli lektvaru má malé riziko, že se pokazí, stejně jako kouzlení kouzel. Nezkušení Kouzelníci jsou náchylnější k získání kletby. Tyto nehody vždy nevedou k prokletí. Výsledek nemusí být napořád, ale je dočasný. Pokud se například pokusíte vypít lektvar nesmrtelnosti, ocitnete se v špatném stavu.
Prokletí se liší od těchto běžných rizik při učení magie. Většina kletby zůstane u vašeho Simíka, dokud nebudou odstraněny kouzlem Odsmrťus nebo Lektvar očištění od kletby. Naštěstí váš Simík může mít až tři kletby najednou.
Název |
---|
Kletba nočního přízraku Curse of Night Wraith Popis: Jde po vás přízračný stopař. Jenže kde je teď? No, tak to se vám bude výborně spát. |
Kletba bezdůvodného nepřátelství Curse of Unwarranted Hostility Popis: Z nějakého důvodu se k vám všichni chovají zle, a dokonce se s vámi chtějí prát. |
Kletba promíchaných kouzel Curse of Scrambled Spells Popis: Ztrácíte kontrolu nad svými kouzly. Kouzelní občas způsobí silný náhodný efekt. |
Kletba odpudivosti Curse of Repulsiveness Popis: Vaše dost hrozné vzezření všechny okolné Simíky vyděsí a zhnusí. Bude tak mnohem obtížnější úspěšně provádět společenské interakce. |
Kletba nepříjemných objetí Curse of Awkward Embraces Popis: Nějak vás chyblo objímání. Vůbec se tomu nedá odolat. Pro některé zúčastněné to může být velmi nepříjemné. |
Kletba nekontrolovatelného nabití Curse of Uncontrollable Charge Popis: Teď vstřebáváte až moc magické energie. Všechny přírůstky jsou zvýšeny. |
Kletba duelanta Curse of the Duelist Popis: Vyhrát další duely bude mnohem obtížnější a nedostanete tak dobré odměny. |
Kletba nakažlivého smíchu Curse of Infectious Laughter Popis: Někdy se prostě nedokážete přestat smát, dokonce i kdž k tomu není vůbec vhodná situace, a často tím nakazíte i ostatní. |
Kletba nezlomného zápachu Curse of Uncleansable Stench Popis: Jste neustále zalití tím nejhorším zápachem potu z posilovny. Sprchování vás ho nezbaví. |
Jedním ze způsobů, jak se naučit nová kouzla, je čtení magických knih. Pro každý lektvar a všechna kouzla (s výjimkou jedinečných kouzel) existují Kouzelné knihy. Pro čtení kouzelných knih je potřeba hodnost kouzelníka, takže nebudete moci přečíst Knihu, dokud nedosáhnete hodnosti. Kouzelník se může naučit kouzla a lektvary, které ještě neznají.
Existují dva hlavní způsoby, jak získat magickou knihu: "Hledáním" nebo "Nákupem". V kouzelné říši můžete kliknout na jakoukoli polici a na "Vyhledat magickou knihu". Váš Simík bude hledat a objeví kouzelnou knihu na kouzla, která ještě neznají. Pokud váš Simík již zvládl každé kouzlo, může najít další magické předměty, jako je orb fámula. Na tuto akci je určitá doba na obnovení, takže váš Simík nebude moci nevyhledávat znova kouzelné knihy.
Chcete-li koupit kouzelnou knihu, navštivte stánek v Kouzelnické uličce a vyberte si "Koupit hůlky, knihy, fámuly". Každý den bude mít obchodník k dispozici tři náhodné knihy. Mohou to být duplikáty těch, které již znáte, nebo mohou knihy vyžadovat vyšší hodnost kouzelníka. Každý den se můžete dívat po nových knihách.
Sbírání všech magických knih vyžaduje čas a může to být pomalejší metoda učení kouzel pro jednoho Kouzelníka. Může však být velmi prospěšné, pokud hrajete rodinu Kouzelníků. Jakmile váš Simík získá kouzelnou knihu, může ji uložit do knihovny doma, aby si ji mohl přečíst jakýkoli Kouzelník ve vaší domácnosti.
Další výhodou uložení všech vašich Magických knih do knihovny je schopnost rychle zjistit, které knihy jste si přečetli. Na domácím pozemku klikněte na kteroukoli knihovnu (všechny knihovny mají sdílenou knihovnu) a vyberte "Studovat magickou knihu". Zobrazí se nabídka všech magických knih ve vaší domácnosti a jejich požadavky na potřebnou hodnost. Knihy kouzel/ Lektvary, které se Simík již naučil, se objeví šedým textem.
Fámulové jsou magický společníci, kteří mohou poskytovat výhody pro Kouzelníky. Tato stvoření lze získat zakoupením jejich Orbů Fámula u obchodníka v Kouzelnické uličce v Kouzelné říši. Jakmile má Kouzelník Fámula, může ho k sobě propojit a vyvolat později.
|
Jedním z výhod, Fámulů, že pomáhají kouzelníkům zvyšovat úroveň zkušeností, když provádějí magické interakce. Fámulové mohou také varovat Kouzelníka, ke kterému je vázán, když je jejich kouzelnický náboj příliš vysoký, než se stanu nebezpečně přebitý.
Pokud vlastníte rozšíření The Sims 4: Psi a kočky, tak mazlíčci mohou být také vázáni na Kouzelníka jako Fámula. Jakmile je přivolán, bude je obklopovat kouzelná záře. Fámula kočky a psi mohou být posláni za dobrodružstvím, pro předměty, které pak přinese ke svému Kouzelníkovi.
Pokud Kouzelník zemře, zatímco je Fámula svázán, tak je pravděpodobné, že je Fámula oživí dříve, než je Smrťák odvede. Buďte však opatrní, protože Fámulové nebude vždy schopeni Simíka zachránit před smrtí.
Zatímco Fámula je zcela volitelný, je jasné, že mít jednoho je pro Kouzelníka velmi prospěšné. Níže je uveden seznam fámulů, které lze ve hře najít a svázat.
Název |
---|
Víla Fairy Vzácnost: Běžná Cena: 100 Popis: Tato víla je kromě křídel zcela zahalená čirou energií, takže je zhola nemožné určit její skutečnou podobu. V její blízkosti ucítíte něco, co se dá popsat jako jiskření energie. |
Havran Raven Vzácnost: Běžná Cena: 100 Popis: Zvěstovatelé proroctví a podle některých také smůly a neštěstí. Havrani jsou starověká stvoření, která neochvějně stojí po boku svých vyvolených kouzelníků. |
Sixamská sova Sixam Owl Vzácnost: Běžná Cena: 100 Popis: Prominentní symboly magie a starověkých znalostí. Mají silný vztah k Měsíci a svého vyvoleného kouzelníka následují se stoickým klidem. |
Motýlolík Bunnerfly Vzácnost: Netypická Cena: 250 Popis: Toto zajímavé stvoření je jakási podivuhodná entita, která stojí mimo vše normální a vyžaduje bližší zkoumání. Její skutečná podstata nám není známá. |
Drak Dragon Vzácnost: Netypická Cena: 250 Popis: Tohoto vznešeného a mocného draka byste nikdy neměli podceňovat jen kvůli jeho velikosti. Jedná se o obávaného protivníka a váženého společníka. |
Zářába Glowfrog Vzácnost: Netypická Cena: 250 Popis: Nehleďte zářábám přímo do očí. Obvykle jsou to dost nezbedná stvoření, která jsou ale sama o sobě celkem neškodná. |
Začarovaná panenka Hex Doll Vzácnost: Netypická Cena: 250 Popis: I když se tento fámulus řadí mezi záhadné a tiché typy, možná se někdy přistihnete, jak mu šeptáte: "Udělej to voodoo. které ti tak jde!" |
Prasátkopýr listový Snub-Nosed Leaf Bat Vzácnost: Netypická Cena: 250 Popis: Netopýr je tradiční kouzelnický společník. S uživateli magie je spojován už od nepaměti. |
Fénix Phoenix Vzácnost: Vzácná Cena: 500 Popis: Fénix velmi dobře rozumí koloběhu života, smrti a znovuzrození. Z popela povstává a v popel se zase mění. Tak tomu vždy bylo a bude. |
Lebka Skull Vzácnost: Vzácná Cena: 500 Popis: Pokud potřebujete ochránce, který vaše protivníky skutečně vyděsí, vyzkoušejte lebku. Je těžké nenechat se zastrašit tímto strašidelným vznášejícím se fámulem. |
Skrytoun Veild Vzácnost: Vzácná Cena: 777 Popis: Skrytoun je příšerka z nicoty, která má znalosti o bezpočtu galaxií v prostoru i čase. Skutečnou motivaci této příšerky sice nikdo nezná, ale to jednomu známému dětskému seriálu nezabránilo skoro ji zařadit jako hlavní postavu. |
Kočka Cat Vzácnost: Nic Cena: Nic Popis: Vyžaduje rozšíření The Sims 4: Psi a kočky. |
Pes Dog Vzácnost: Nic Cena: Nic Popis: Vyžaduje rozšíření The Sims 4: Psi a kočky. |
Když vyzýváte jiného Kouzelníka k duelu, můžete si vybrat "Kouzelnický duel" k souboji na místě nebo "Výzva ke kouzelnickému duelu na Duelantské louce". Druhá možnost je k dispozici pouze při návštěvě kouzelnické říše. Dále si Kouzelník může vybrat sázky na duel:
|
Pokud váš Simík prohraje duel, dostane na pár hodin náladovku Naštvaný +1. Pokud váš Simík prohraje příliš mnoho duelů, mohou se také stát prokletými.
Když Simík vyhraje duel, tak získá náladovku Šťastný +1, spolu s jakoukoli odměnou za duel. Simík také příležitostně dostane náhodnou výzvu k duelu v Duelantské louce. Pokud přijmete, váš Simík odcestuje na duel do kouzelnické řiše. Ať už vyhrají nebo prohrají, duel je další způsob jak Kouzelníkům zvýšit zkušenosti.
Alchymie je jednou ze čtyř magických škol, které mohou Kouzelníci ovládat v knize kouzel. Učení Alchymie umožňuje Kouzelníkům vařit lektvary, které mohou použít k pomoci Simíkovi, nebo k tomu, aby na něj vyvolal zmatek.
Experimentování v kotli a čtení kouzelných knih o lektvarech pomůže Kouzelníkovi zvýšit jeho hodnost a naučit se nové recepty lektvarů. Jakmile se naučíte lektvar, Kouzelník získá jeden lektvar do svého inventáře. A jakmile se uvaří naučený lektvar, Kouzleník ho může naplnit do čtyř různých lahví. Kouzelník s výhodou s perkem Mistr míchání mohou pokaždé, když jsou uvařeni, vytvořit další porce jejich lektvarů.
Konkrétní lektvary lze uvařit pouze jednou, když má Simík dost vysoké hodnosti. Existuje celkem 15 různých lektvarů, které se Kouzelník může naučit uvařit, z nichž každý má své vlastní jedinečné ingredience a účinky. Každý dospělý Simík může vypít lektvar z kotele nebo láhev, aby získal účinky lektvaru.
Abychom pomohli s jejich přípravou, Kouzelník si může koupit Kouzelné rostliny pro začátečníky za 35§ z počítače nebo v režimu nákupu a použití jako ingredience. Ingredience pro lektvary lze také získat jejich zakoupením ve stánku ingrediencí pro lektvary u Kouzelnické uličce v kouzelné říši a sklizením a sbíráním to co je k dispozici v zahradách v kouzelné říši. Ingredience zahrnují různé sbírky, kovy, žáby, ryby a trofeje MySims.
Jakmile se Kouzelník naučí, jak vytvořit všech 16 druhů lektvarů, mohou stále experimentovat v kotlíku, který poskytuje zkušenosti Kouzelníka a šanci získat ingredience lektvarů a Simoleony.
Vaření lektvaru však může selhat, což způsobí, že obsah uvnitř kotle zčerná a všichni kolem něj krátce omdlí. Místo určitého lektvaru bude vytvořen lektvar pochybného obsahu. Pití tohoto lektvaru dá Simíkovi prokletí.
Pokud kouzelník nemá potřebné ingredience k přípravě určitého lektvaru, lze je duplikovat pomocí kouzla Kopírovlož, i když kouzlo může selhat. Lektvar čištění od kletby lze zakoupit v obchodě Odměn za 500 bodů spokojenosti.
Název |
---|
Lektvar pochybného obsahu Questionable Contents Ingredience: Nic Vyžaduje hodnost: Nic Popis: Zajistí, že příští lektvar, který Simík připraví, bude dokončen úspěně. Mohou se objevit drobné nežádoucí účinky... Nezdařený lektvar při vaření lektvarů. Při vypití bude Simík prokletý. |
Lektvar štěstí Good Fortune Ingredience: Tyrkys, Kořen valeriány Vyžaduje hodnost: Učedník Popis: Lektvar, který pomáhá objevovat užitečné věci při běžných aktivitách. |
Lektvar naplněných potřeb Plentiful Needs Ingredience: Jablko Vyžaduje hodnost: Učedník Popis: Lektvar, který Simíkovi uspokojí všechny potřeby. |
Lektvar nevolnosti Nausea Ingredience: Mandragora, Hliněná žába Vyžaduje hodnost: Učedník Popis: Lektvar, který pokazí nepříteli náladu a zvedne mu žaludek. |
Lektvar pohotové mysli Nimble Mind Ingredience: Petržel, Tečkovaná hliněná žába Vyžaduje hodnost: Učedník Popis: Lektvar, který Simíkovi urychlí učení dovedností. |
Lektvar kouzelné aury Magical Aura Ingredience: Smaragd, Zlatá rybka Vyžaduje hodnost: Učedník Popis: Lektvar, který ukáže kouzelnou auru Simíků. |
Lektvar okouzlující aury Alluring Aura Ingredience: Tečkovaná srdíčková žába, Třešeň, Kořen valeriány Vyžaduje hodnost: Akolyt Popis: Po jeho vypití jsou Simicí v okolí konzumenta ochotnější romanticky konverzovat. |
Lektvar emocionální stability Emotional Stability Ingredience: Získanit, Brambora Vyžaduje hodnost: Akolyt Popis: Lektvar, který zbaví zbytečné emocionální zátěže. |
Lektvar očištění od výhod Perk Purging Ingredience: Madragora, Kořen valeriány Vyžaduje hodnost: Adept Popis: Lektvar, který kouzelníkovi umožní, aby si vybral jiné výhody. |
Lektvar nuceného kamarádství Forced Friendship Ingredience: Slaninovit, Brambora, Losos Vyžaduje hodnost: Adept Popis: Lektvar, který zpřístupňuje sílu přátelské konverzace. |
Lektvar mistrných urážek Masterful Insults Ingredience: Ohnivý opál, Dračí ovoce, Furium Vyžaduje hodnost: Adept Popis: Lektvar, který zpřístupňuje sílu nepřátelství. |
Lektvar omlazení Rejuvenation Ingredience: Kořen valeriány, Alabastr, Citrón Vyžaduje hodnost: Adept Popis: Lektvar, který Simíkovi umožní si zachovat stávající věk. |
Lektvar očištění od kletby Curse Cleansing Ingredience: Jablko, Citrín, Skalára, Mandragora Vyžaduje hodnost: Adept Popis: Lektvar, který ze Simíka sejme všechny kletby. |
Lektvar nesmrtelnosti Immortality Ingredience: Mandragora, Šalvěj, Morcubus, Diamant Vyžaduje hodnost: Mistr Popis: Lektvar, který brání smrti stářím. |
Lektvar mimořádného lichotníka Transcendent Charmer Ingredience: Rubín, Čichavec líbající, Růže Vyžaduje hodnost: Mistr Popis: Lektvar, který zpřístupňuje sílu romantické konverzace. |
Lektvar včasného oživení Prompt Resurrection Ingredience: Deathmetal, Květina smrti, Zombie Carl Vyžaduje hodnost: Mistr Popis: Simík, který tento lektvar vypije, se v případě smrti okamžitě vrátí k životu. |
Přiřazené pozemky (Rodinný život)
19. září 2023Nové Aspirace (Rodinný život)
18. září 2023Nové Vlastnosti (Rodinný život)
18. září 2023Nové Události (Rodinný život)
18. září 2023Nové Oblíbenosti (Rodinný život)
13. září 2023
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm