Restaurace je podnikání volné noze, které je dostupné v Herním balíčku The Sims 4: Jdeme se najíst
Tato práce na volné noze není v uzavřené budově, stačí když si koupíte restauraci nebo si postavíte vlastní restauraci, a můžete si sami podnikat.
Po první spuštění hry herního balíčku Jdeme se najíst, Mobilní zařízení, v pravo dole ikona.
I když nejste schopni plnit roli Uvaděče, Kuchaře nebo Číšníka, tak v The Sims 4: Jdeme se najíst vám umožní hrát za manažera restaurace. Vaši Simíci mají odpovědnost, aby vše běželo efektivně. Při správném řízení, kvalifikovaných pracovníků a lahodné menu budete mít šanci na úspěšný provoz restaurace.
Běh restaurace v The Sims 4: Jdeme se najíst je velmi podobný s Obchodem nacházející se v kariéře Podnikání, ale přesto má svůj jedinečný systém na chod restaurace. Napřed musíte koupit restauraci pomocí telefonu, nebo výběrem z Obchodního panelu na pravém dolním rohu obrazovky. Obchodní panel bude obsahovat všechny informace o restauracích, které Simíci vlastní, stejně jako jednotlivé podrobnosti o každé restauraci.
Nyní, když máte koupenou restauraci, budete muset převádět finanční prostředky z vaší domácnosti do restaurace. Výběrem jakékoli částky, kterou potřebujete na provoz restaurace, ale musíte si být jisti, že máte dostatek peněz k dispozici, pokud se chystáte utrácet na vybudování restaurace od nuly.
Při koupi pozemku pro restauraci nebo přednastavené restauraci, bude chtít jako první změnit název. Uděláte to v režimu úprava světů a kliknete na název pozemku, kde si upravíte jméno. Můžete si upravit název, jak je libo!
Nyní, když má vaše restaurace dostatek peněz a název, je čas začít nastavit restauraci podle vašich představ. Budete moci upravovat a přízpůsobovat oblečení zaměstnanců, kvalitu přísad, Jídelní lístek, Pravidla oblékání, Reklamu a Cenu marže.
Cena marže je v rozmezí od 100% do 300% a určit náklady. Zákazníci budou spokojeni za nižší ceny, ale nebude jim vadit vyšší ceny za kvalitnější služby a stravování.
K dispozici ke koupení máte čtyři druhy reklamních balíčků. Reklama pomáhá zviditelnit restauraci, a na oplátku přinese více zákazníků. Reklama vám zaručí dostatek zákazníků, ale musíte být připraveni na to, že přijde hodně zákazníků, podle toho jakou cenu reklamy zvolíte.
Kromě toho, že finanční prostředky udrží stabilní reklamy, měli byste také zajistit, že máte dobře kvalifikovaný presonál, efektivní pracoviště a kvalitní stravu, která promění reklamu do zisků pro vaši restauraci. Čím vyšší je vaše hodnocení, tím bude větší pravděpodobnost, že se zákazníci opět vrátí navštívit vaši restauraci. Když budete mít 4 nebo 5 hvězdiček, tak snižuje cenu za utracenou reklamu.
Při prvním spuštěním restaurace, bude jediná složka Kvalita přísad ve výchozím nastavení "Obyčejné". Možnost změnit kvalitu přísad vám pomůže ušetřit náklady za restauraci s nízkou kvalitou přísad, nebo zapůsobit na vysoce kvalitní přísady.
K odemknutí nastavení kvality přísad, budete potřebovat koupit výhodu "Nastavení kvality ingrediencí" za 500 Výhodnostních bodů. Výhodnostní body se získávájí prostřednictvím interakce se zákazníky.
Hlavním lákadlem jakékoliv restaurace je Jídelní lístek. Jídelní lístek lze upravit přímo v Nastavení restaurace, a přizpůsobit, tak jak se vám bude líbit.
Existují čtyři druhy stolování, které je k dispozici (Nápoje, Předkrmy, Hlavní chod a Zákusek), a můžete si vybrat až z 30 položek stolování. Nejste povinni používat všechny čtyři druhy stolování, takže bez obav můžete nastavit nabídku "Nápojů" nebo jen "Zákusky".
Každé jednotlivé jídlo a pití v jídelním lístku obsahuje úroveň obtížnosti mezi 1 až 5. Toto číslo udává úroveň dovednosti Vaření, Gurmánské vaření nebo Mixologie, které musí kuchař mít, aby mohl vařit jídlo. Každá obtížnost úrovně je ekvivalentem dovednosti 2. úrovně.
V případě, že chcete raději přeskočit úpravy jídelního lístku, hra obsahuje pět přednastavencých jídelních lístků pro vaše použití: Bistro, Brunch, Molekulární, Italské a Plody moře. Tyto přednastavené jídelní lístky jsou již vytvořeny s určitou tématikou jídla pro každé stolování, ale stále si můžete upravovat přednastavené jídelní lístky jak uznáte za vhodné.
Molekulární kuchyně je nová kategorie receptů, která je k dispozici v restauraci nebo vařením doma na Kuchařským pultíku. Molekulární jídla lze zakoupit v každé restauraci, které nabízejí nové recepty v Jídelním lístku, ale nejsou snadno dostupné pro Simíky, aby je mohli vařit doma.
Tyto nové recepty fungují na stejném principu jako dovednost, kde musíte získat zkušenosti při vaření z domova. Simíci, kteří mají dovednost 5. úroveň nebo vyšší v Gurmánském vaření se naučí automaticky recepty v restauraci, když určité jídlo sní. Aby bylo možné uvařit všech z 20 těchto nových receptů doma, budou muset Simíci trávit dostatek času jeděním jídel v restauraci, nebo z domova, kde vám je může uvařit kuchař, kterého si můžete najmout.
Simíci, kteří nemají dovednost 5. úroveň nebo vyšší v Gurmánském vaření se nenaučí vařit nové recepty, dokud nebudou mít dostatečně vysokou dovednost. Kromě toho, že jsou to nové druhy receptů, tyto nové jídla jsou také součástí Sbírky domácnoti pod názvem "Fotografie molekulární kuchyně".
Název | Obtížné | C. |
---|---|---|
Medový studený talíř |
3/5 |
18 |
Ledovcový ledový salát |
3/5 |
19 |
Plátky sušeného masa na dřevě |
4/5 |
23 |
Séfrický ovocný gel v pěnovém hnízdě |
5/5 |
31 |
Pikantní slaninové lístky |
5/5 |
32 |
Umělecká rybí trojka |
3/5 |
21 |
Hovězí hrudí se salátem z jetele |
3/5 |
22 |
Rosolové řepové nudle |
3/5 |
22 |
Rolka Bambusové dědictví |
3/5 |
23 |
Pochoutka ze Sixamského vola |
4/5 |
29 |
Krychlová hai s vegetariánským wasabi |
4/5 |
28 |
Rustikální paštika v marinované omáčce |
4/5 |
28 |
Tygří kreveta ve vývaru z rosy |
4/5 |
27 |
Plástové zeleninové košíčky |
5/5 |
37 |
Vulkánská pasta |
5/5 |
38 |
Mechová vejce s pramínkem levandule |
5/5 |
39 |
Vesmírné taco s perlovým jádrem |
5/5 |
40 |
Vertikální dortík z lesních plodů |
3/5 |
18 |
Vanilkové mušle s čokoládovým kaviárem |
4/5 |
24 |
Krystalické kokobloky |
5/5 |
31 |
Nyní můžete přejít k výběru úboru pro vaše zaměstnance. Můžete zvolit a upravit samostatné oblečení pro Číšníky, Uvaděče a Kuchaře.
Klikněte na zaměstnance a zobrazí se nabídka úborů. Kde můžete vytvářet, upravovat, mazat a přidávat až 5 uniforem pro každého zaměstnance. Volba ikony + se dostanete do Vytvořit Simíka, kde si můžete vybrat dostupné oblečení.
Pravidla oblékání určují co mohou mít zákazníci v restauraci na sobě. V nastavení si můžete vybrat z následujících možností: Každodenní, Sportovní, Do vody, Formální, Na večírek nebo Na spaní.
Pokud budete trávit čas k vytvoření efektivní luxusní restauraci, budete si chtít vážit svých zákazníků při oblékání. Totéž platí pro snídani, kde chcete, aby se zákazník cítil lépe v pyžamu.
Zaměstnanci můžete najímat prostřednictvím Správy zaměstnanců v Obchodním panelu. Doporučuje se najmout alespoň jednoho Uvaděče, Číšníka a Kuchaře, aby správně fungovala restaurace. Zaměstnanci, kteří si pronájmete, budou mít náhodnou hodnotu dovednosti a platové mzdy. Čím vyšší je jejich příslušná dovednost (maximální je 10), tím více Simoleonů budou chtít.
Pouze majitel může najímat. K odemčení dalších míst můžete použitím Výhod za Výhodnostní body, pak si můžete najmout až 3 číšníky a 2 kuchaře. Každý kuchař potřebuje vlastní Kuchařský pultík.
Při prvním najímání zaměstnanců, budou převážně nekvalifikovaní a budou potřebovat zoufale školení. Zaměstnanci se slabou kvalifikací pro tuto práci ovlivní způsob plnění restaurace. Tyto dovednosti jsou určené pro každého zaměstnance:
Uvaděči
Číšníci
Kuchaři
|
I když vaši zaměstnanci začínají s nižší úrovní dovednosti, začnou se jejich dovednosti zvyšovat jakmile začnou pracovat. Můžete jim zvýšit dovednosti pomocí interakci Šéfovat, která umožňuje podporovat, chválit a vyškolit zaměstnance. Školení zaměstnanců stojí Simoleony, ale pokud máte v plánu udržet zaměstnance v práci, musíte je školit a tím se jim zvýší efektivita a naoplátku zajistí spokojenost zaměstnancům.
Jako majitel, je na vás, abyste rozhodovali, zda zaměstnance provádí vše podle vašeho očekávání. Nejlepším způsobem jak zajitit, aby byl personál připraven je "Zakázat nové zákazníky" na začátku směny. To vám dá nějaký čas k interakci se zaměstnanci, jak mají pracovat a co zlepšovat.
Hra neumožňuje dávat jednotlivým zaměstnancům přestávku, ani neumožňuje chodit na různé směny. Najmete si jenom Zaměstnance, kteří přijdou do práce, jediné co můžete udělat je zavřít restauraci, aby se zabránilo v únavě a námaze zaměstnanců.
Většina z interakcí jsou použitelné pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců, zatímco jiné jsou na zvýšení určité úrovně. Následující interakce jsou k dispozici se zaměstnanci:
|
Zaměstnanci začínají svou práci v pozici první úrovně, podle toho, jak mají vyšší dovednost. Povýšení je založené na úrovni dovedností a výkonnosti za účelem zvýšení jejich mzdy. Každý zaměstnanec má 5 rúzných úrovní:
Uvaděč |
Číšník |
Kuchař |
1. Úroveň (3§/h) |
1. Úroveň (2§/h) |
1. Úroveň (7§/h) |
2. Úroveň (6§/h) |
2. Úroveň (5§/h) |
2. Úroveň (12§/h) |
3. Úroveň (12§/h) |
3. Úroveň (9§/h) |
3. Úroveň (17§/h) |
4. Úroveň (20§/h) |
4. Úroveň (16§/h) |
4. Úroveň (30§/h) |
5. Úroveň (30§/h) |
5. Úroveň (25§/h) |
5. Úroveň (50§/h) |
Nejlepším způsobem, jak zajistit, že personál bude připraven posunout se na další úroveň, nebo dokonce provádět efektivně na stávající úrovně, je poskytnout jim školení. Obvykle budete muset poskytnout školení častěji novým zaměstnancům. Školení bude dokončené jakmile zaměstnanec přijde druhý den do práce.
Následující úrovně školení jsou k dispozici pro všechny zaměstnance:
|
Nyní, když jste se postarali o potřebách řízení vaší restaurace, je čas otevřít restauraci. Zákazníci budou vstupovat pouze do restaurace, když bude otevřená, kterou ovládáte pomocí Obchodního panelu. Hodnocení, reklama a denní doba určuje, kolik zákazníků přijde.
Hodnocení hvězd nad hlavami zákazníků se obrazí myšlenky Simíků o službě. Červené hodnocení hvězdy jsou negativní, žluté jsou neutrální a zelené jsou pozitivní. Když ukážete kursorém nad zákazníkem, tak se odhalí více informací o tom, jak se současně cítí.
Pokud se zákazníci cítí nespokojeni, můžete jim poskytnout osobní kontakt o náhradě odškodnění, přes interakci "Managment" na zákazníkovi:
|
Kromě výše uvedeného, můžete také na zákazníky použít interakci "Přivítat" a "Zkontrolovat stůl", kteří jsou usazeni ve vaší restauraci. Tyto interakce jsou skvělým způsobem, jak ovlivnit celkové hodnocení zákazníka v restauraci.
Nejdůležitější součástí úspěšné restaurace je, že jsou zákazníci spokojeni. Hodnocení hvězd a recenze určují, jak mnoho zákazníků navštíví vaši restauraci, která zase zaručuje, kolik peněz budete získávat. Největší hodnocení pro restauraci je 5 hvězd.
Jak jsou zákazníci uvítáni, posazení, čekající a obslouženi, tak se bude hodnocení měnit na základně stanovených služeb. Co se zákazníkům při poslední návštěvě nejvíce nelíbilo. Nejste-li zákazníci spokojení s hodnocením restaurace, můžete se nejprve vrhnnout na vyřešení nešvarů. Vynikající výkon naznačuje, co se hostům ve vaší restauraci nejvíce líbilo.
Existuje několik faktorů, které ovlivňují hodnocený výsledek:
|
Poté, co si kritik objedná jídlo, měli byste upřednostnit, aby dostal jídlo jako první. Tím se sníží čekání na jídlo, i když je na úkor jiných zákazníků. Jakmile se podá jídlo, měli byste jim dát ještě Dezert na účet podniku.
Vzhledem k tomu že kritik jídel má 10 krát větší hodnotu, než obyčejný zákazník, tak je velmi důležité se o něj postarat. Jakmile se kritik jídel posadí, měli byste ho okamžitě přivítat a věnovat se pouze jemu.
Poté co si kritik objedná jídlo, měli byste upřednostnit, aby dostal jídlo jako první. Tím se sníží čekání na jídlo, i když je na úkor jiných zákazníků. Jakmile se podá jídlo, měli byste jim dát ještě Dezert na účet podniku.
Když Simíkovi běží podnikání, získáváte Výhodnostní body prostřednictvím různých interakcí, které vykonáváte. Tyto Výhodnostní body se mohou použít na Prodejní výhody. Tyto výhody vám pmůžou spustit větší a lepší podnikání. Některé výhody lze znovu použít, zatímco jiné výhody jsou trvalé a je třeba zvolit pouze jednu. Níže je tabulka se všemy dostupnými výhodami a co dělají.
Název | Cena | |
---|---|---|
Zvědaví hosté |
250 |
|
Popis: Zákazníci občas požádají personál o doporučení jídla. Zpřístupní také společenskou interakci "Doporučit jídlo", pomocí které můžete toto doporučení realizovat. |
||
Další číšník 1 |
350 |
|
Popis: Umožní vám v okně Správa zaměstnanců najmout dalšího číšníka. |
||
Nastavení kvality ingrediencí |
500 |
|
Popis: Zpřístupní vám možnost vybrat si kvalitu ingrediencí, ze kterých se v restauraci vaří. |
||
Hladová horečka (dočasně) |
500 |
|
Popis: Po 24 hodin do vaší restaurace přiláká více strávníků. |
||
Přebytky u dodavatele (dočasně) |
500 |
|
Popis: Využijte přebytků ve skladech dodavatele. Po 24 hodin nakoupíte ingredience levněji. |
||
Trpěliví strávníci |
600 |
|
Popis: Rychlá obsluha udélá na zákazníky větší dojem a budou také ochotni čekat déle. než je rozlad! případné prostoje při obsluze. |
||
Další kuchař |
750 |
|
Popis: Umožní vám v okné Správa zaméstnancú najmout dalšího kuchaře. Nezapomeňte mu také pořídit nový pracovní pultík. |
||
Zvědavější hosté |
750 |
|
Popis: Svým hostům budete moci častěji doporučovat pokrmy. Tuto výhodu si zpřístupníte nákupem výhody Zvědaví hosté. |
||
Další číšník 2 |
900 |
|
Popis: Umožni vám v okné Správa zaměstnanců najmout dalšího číšníka. Tuto výhodu si zpřístupníte nákupem výhody Další číšník 1. |
||
Inspirativní proslov |
900 |
|
Popis: Zpřístupní společenskou interakci "Inspirativní proslov“, pomocí kterých můžete inspirovat své zaměstnance. |
||
Rychlí jedlíci |
1 250 |
|
Popis: Zákazníci spořádají své jídlo rychleji. |
||
Nižší náklady na školení |
1 250 |
|
Popis: Školení zaměstnanců vás bude stát méně peněz. |
||
Sleva na ingredience (malá) |
1 800 |
|
Popis: Trvale o něco málo sníží cenu ingrediencí. |
||
Zákazníci s naditými kapsami |
1 850 |
|
Popis: Hosté si budou z jídelního lístku častěji vybírat dražší položky. |
||
Štědří strávníci |
2 000 |
|
Popis: Zákazníci vám za každé jídlo dají spropitné navíc. Tuto výhodu si můžete koupit opakovaně a mít tak ještě větší dýško. |
||
Sleva na ingredience (velká) |
3 600 |
|
Popis: Trvale a výrazně sníží cenu ingrediencí. Zpřístupní se nákupem výhody Sleva na ingredience (malá). |
||
Dobré vedení |
4 500 |
|
Popis: Snižuje pravděpodobnost, že se v restauraci za nepřítomnosti vašeho Simíka přihodí něco zlého. |
||
Kuchařská čepice |
5 000 |
|
Popis: Zpřístupní Simíkům novou kuchařskou čepici. |
Kariéra |
---|
Vzdělání |
Základní hra
|
Mimoškolní aktivita |
Roční období
|
Cesta ke slávě
|
Hurá na vysokou
|
Střední škola
|
Kariéra |
Základní
hra
Astronaut · Bavič · Byznysmen · Kulinář · Malíř · Spisovatel · Sportovec · Stylový influencer · Tajný agent · Technický guru · Zločinec
|
Život ve městě
|
Roční období
|
StrangerVille
|
Život na ostrově
|
Hurá na vysokou
|
Ekobydlení
|
Život na horách
|
Láska volá
|
Částečný úvaze |
Základní
hra
|
Střední škola
|
Nájemní bydlení
|
Profese |
Cesta ke slávě
|
Interiér snů
|
Podnikání |
Hurá do práce!
|
Jdeme se najíst
|
Psi a kočky
|
Na volné noze |
Základní hra
Digitální výtvarník · Programátor · Spisovatel
|
Moschino
Módní fotograf
|
Ekobydlení
|
Paranormálno
|
Ostatní práce |
Život na ostrově
|
Poradce pro lásku (Kariéra)
25. června 2024Dovednost Romantika
25. září 2024Nové Aspirace (Láska volá)
18. září 2024Nové Vlastnosti (Láska volá)
18. září 2024Nová lekce (Láska volá)
11. září 2024
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm