Restaurace (Podnikání) - Kariéra | The Sims 4 CZ
Kariéra | Podnikání

Restaurace


DeadKarlos | 8. června 2016 | Návštěvnost 6970

 

Rozšíření: Hurá do práceRestaurace IkonaRestaurace je podnikání volné noze, které je dostupné v Herním balíčku The Sims 4: Jdeme se najíst

Tato práce na volné noze není v uzavřené budově, stačí když si koupíte restauraci nebo si postavíte vlastní restauraci, a můžete si sami podnikat.

 

Jaký získat restauraci


Po první spuštění hry herního balíčku Jdeme se najíst, Mobilní zařízení, v pravo dole ikona.

 

Provoz restaurace


I když nejste schopni plnit roli Uvaděče, Kuchaře nebo Číšníka, tak v The Sims 4: Jdeme se najíst vám umožní hrát za manažera restaurace. Vaši Simíci mají odpovědnost, aby vše běželo efektivně. Při správném řízení, kvalifikovaných pracovníků a lahodné menu budete mít šanci na úspěšný provoz restaurace.

 

Koupit restauraci

 

Běh restaurace v The Sims 4: Jdeme se najíst je velmi podobný s Obchodem nacházející se v kariéře Podnikání, ale přesto má svůj jedinečný systém na chod restaurace. Napřed musíte koupit restauraci pomocí telefonu, nebo výběrem z Obchodního panelu na pravém dolním rohu obrazovky. Obchodní panel bude obsahovat všechny informace o restauracích, které Simíci vlastní, stejně jako jednotlivé podrobnosti o každé restauraci.

Koupená restaurace

 

Nyní, když máte koupenou restauraci, budete muset převádět finanční prostředky z vaší domácnosti do restaurace. Výběrem jakékoli částky, kterou potřebujete na provoz restaurace, ale musíte si být jisti, že máte dostatek peněz k dispozici, pokud se chystáte utrácet na vybudování restaurace od nuly.

 

Pojmenovat restauraci


Při koupi pozemku pro restauraci nebo přednastavené restauraci, bude chtít jako první změnit název. Uděláte to v režimu úprava světů a kliknete na název pozemku, kde si upravíte jméno. Můžete si upravit název, jak je libo!

 

Nastavení restaurace


Nyní, když má vaše restaurace dostatek peněz a název, je čas začít nastavit restauraci podle vašich představ. Budete moci upravovat a přízpůsobovat oblečení zaměstnanců, kvalitu přísad, Jídelní lístek, Pravidla oblékání, Reklamu a Cenu marže.

Nastavení restaurace

 

Cena marže


Cena marže je v rozmezí od 100% do 300% a určit náklady. Zákazníci budou spokojeni za nižší ceny, ale nebude jim vadit vyšší ceny za kvalitnější služby a stravování.

Cena marže

 

Reklama restaurace


K dispozici ke koupení máte čtyři druhy reklamních balíčků. Reklama pomáhá zviditelnit restauraci, a na oplátku přinese více zákazníků. Reklama vám zaručí dostatek zákazníků, ale musíte být připraveni na to, že přijde hodně zákazníků, podle toho jakou cenu reklamy zvolíte.

Reklama restaurace

 

Kromě toho, že finanční prostředky udrží stabilní reklamy, měli byste také zajistit, že máte dobře kvalifikovaný presonál, efektivní pracoviště a kvalitní stravu, která promění reklamu do zisků pro vaši restauraci. Čím vyšší je vaše hodnocení, tím bude větší pravděpodobnost, že se zákazníci opět vrátí navštívit vaši restauraci. Když budete mít 4 nebo 5 hvězdiček, tak snižuje cenu za utracenou reklamu.

 

Kvalita přísad


Při prvním spuštěním restaurace, bude jediná složka Kvalita přísad ve výchozím nastavení "Obyčejné". Možnost změnit kvalitu přísad vám pomůže ušetřit náklady za restauraci s nízkou kvalitou přísad, nebo zapůsobit na vysoce kvalitní přísady.

K odemknutí nastavení kvality přísad, budete potřebovat koupit výhodu "Nastavení kvality ingrediencí" za 500 Výhodnostních bodů. Výhodnostní body se získávájí prostřednictvím interakce se zákazníky.

Kvalita přísad

 

Úprava jídelního lístku


Hlavním lákadlem jakékoliv restaurace je Jídelní lístek. Jídelní lístek lze upravit přímo v Nastavení restaurace, a přizpůsobit, tak jak se vám bude líbit.

 

Existují čtyři druhy stolování, které je k dispozici (Nápoje, Předkrmy, Hlavní chod a Zákusek), a můžete si vybrat až z 30 položek stolování. Nejste povinni používat všechny čtyři druhy stolování, takže bez obav můžete nastavit nabídku "Nápojů" nebo jen "Zákusky".

Přidat do jídelního lístku

 

Každé jednotlivé jídlo a pití v jídelním lístku obsahuje úroveň obtížnosti mezi 1 až 5. Toto číslo udává úroveň dovednosti Vaření, Gurmánské vaření nebo Mixologie, které musí kuchař mít, aby mohl vařit jídlo. Každá obtížnost úrovně je ekvivalentem dovednosti 2. úrovně.

 

V případě, že chcete raději přeskočit úpravy jídelního lístku, hra obsahuje pět přednastavencých jídelních lístků pro vaše použití: Bistro, Brunch, Molekulární, Italské a Plody moře. Tyto přednastavené jídelní lístky jsou již vytvořeny s určitou tématikou jídla pro každé stolování, ale stále si můžete upravovat přednastavené jídelní lístky jak uznáte za vhodné.

Přednastavený jídelní lístek

 

Molekulární jídla


Molekulární kuchyně je nová kategorie receptů, která je k dispozici v restauraci nebo vařením doma na Kuchařským pultíku. Molekulární jídla lze zakoupit v každé restauraci, které nabízejí nové recepty v Jídelním lístku, ale nejsou snadno dostupné pro Simíky, aby je mohli vařit doma.

Molekulární jídla

 

Tyto nové recepty fungují na stejném principu jako dovednost, kde musíte získat zkušenosti při vaření z domova. Simíci, kteří mají dovednost 5. úroveň nebo vyšší v Gurmánském vaření se naučí automaticky recepty v restauraci, když určité jídlo sní. Aby bylo možné uvařit všech z 20 těchto nových receptů doma, budou muset Simíci trávit dostatek času jeděním jídel v restauraci, nebo z domova, kde vám je může uvařit kuchař, kterého si můžete najmout.

 

Simíci, kteří nemají dovednost 5. úroveň nebo vyšší v Gurmánském vaření se nenaučí vařit nové recepty, dokud nebudou mít dostatečně vysokou dovednost. Kromě toho, že jsou to nové druhy receptů, tyto nové jídla jsou také součástí Sbírky domácnoti pod názvem "Fotografie molekulární kuchyně".

 

Název Obtížné C.

Medový studený talířMedový studený talíř
Honeyed World Fruit Charcuterie

3/5
Předkrm

18Simoleony

Ledovcový ledový salátLedovcový ledový salát
Glacier Infused Iceberg Lettuce

3/5
Předkrm

19Simoleony

Plátky sušeného masa na dřevěPlátky sušeného masa na dřevě
Cured Meat Crisps on Reclaimed Forest Wood

4/5
Předkrm

23Simoleony

Séfrický ovocný gel v pěnovém hnízděSéfrický ovocný gel v pěnovém hnízdě
Spherized Fruit Gel in Foam Nest

5/5
Předkrm

31Simoleony

Pikantní slaninové lístkyPikantní slaninové lístky
Savory Bacon Love Petals

5/5
Předkrm

32Simoleony

Umělecká rybí trojkaUmělecká rybí trojka
Artisan Fish Trio

3/5
Hlavní chod

21Simoleony

Hovězí hrudí se salátem z jeteleHovězí hrudí se salátem z jetele
Sizzled Brisket over Sour Clover Salad

3/5
Hlavní chod

22Simoleony

Rosolové řepové nudleRosolové řepové nudle
Semi-Firm Beet Noodles

3/5
Hlavní chod

22Simoleony

Rolka Bambusové dědictvíRolka Bambusové dědictví
Glazed Heirloom Bamboo Roll

3/5
Hlavní chod

23Simoleony

Pochoutka ze Sixamského volaPochoutka ze Sixamského vola
Free Range Sixam Pit Beast

4/5
Hlavní chod

29Simoleony

Krychlová hai s vegetariánským wasabiKrychlová hai s vegetariánským wasabi
Cubed Ahi with Veggie Wasabi Matrix

4/5
Hlavní chod

28Simoleony

Rustikální paštika v marinované omáčceRustikální paštika v marinované omáčce
Rustic Pâté Drizzled in Aged Jus

4/5
Hlavní chod

28Simoleony

Tygří kreveta ve vývaru z rosyTygří kreveta ve vývaru z rosy
Tiger Shrimp in Smoked Dewdrop Broth

4/5
Hlavní chod

27Simoleony

Plástové zeleninové košíčkyPlástové zeleninové košíčky
Honeycomb Garden Vegetable Cups

5/5
Hlavní chod

37Simoleony

Vulkánská pastaVulkánská pasta
Volcano Pasta

5/5
Hlavní chod

38Simoleony

Mechová vejce s pramínkem levanduleMechová vejce s pramínkem levandule
Jungle Moss Egg with Lavender Wisps

5/5
Hlavní chod

39Simoleony

Vesmírné taco s perlovým jádremVesmírné taco s perlovým jádrem
Space Taco with Pearled Egg Core

5/5
Hlavní chod

40Simoleony

Vertikální dortík z lesních plodůVertikální dortík z lesních plodů
Vertical Berry Cake

3/5
Zákusek

18Simoleony

Vanilkové mušle s čokoládovým kaviáremVanilkové mušle s čokoládovým kaviárem
Vanilla Sea Shells and Chocolate Caviar

4/5
Zákusek

24Simoleony

Krystalické kokoblokyKrystalické kokobloky
Crystallized Coco Blocks

5/5
Zákusek

31Simoleony

 

Nastavení zaměstnanců


Nyní můžete přejít k výběru úboru pro vaše zaměstnance. Můžete zvolit a upravit samostatné oblečení pro Číšníky, Uvaděče a Kuchaře.

Klikněte na zaměstnance a zobrazí se nabídka úborů. Kde můžete vytvářet, upravovat, mazat a přidávat až 5 uniforem pro každého zaměstnance. Volba ikony + se dostanete do Vytvořit Simíka, kde si můžete vybrat dostupné oblečení.

Úbory zaměstnanců

 

Pravidla oblékání pro zákazníky


Pravidla oblékání určují co mohou mít zákazníci v restauraci na sobě. V nastavení si můžete vybrat z následujících možností: Každodenní, Sportovní, Do vody, Formální, Na večírek nebo Na spaní.

Pravidla oblékání pro zákazníky

 

Pokud budete trávit čas k vytvoření efektivní luxusní restauraci, budete si chtít vážit svých zákazníků při oblékání. Totéž platí pro snídani, kde chcete, aby se zákazník cítil lépe v pyžamu.

Oblékání zákazníků

 

Najímání a správa zaměstnanců


Zaměstnanci můžete najímat prostřednictvím Správy zaměstnanců v Obchodním panelu. Doporučuje se najmout alespoň jednoho Uvaděče, Číšníka a Kuchaře, aby správně fungovala restaurace. Zaměstnanci, kteří si pronájmete, budou mít náhodnou hodnotu dovednosti a platové mzdy. Čím vyšší je jejich příslušná dovednost (maximální je 10), tím více Simoleonů budou chtít.

 

Pouze majitel může najímat. K odemčení dalších míst můžete použitím Výhod za Výhodnostní body, pak si můžete najmout až 3 číšníky a 2 kuchaře. Každý kuchař potřebuje vlastní Kuchařský pultík.

Správa zaměstnanců

 

Při prvním najímání zaměstnanců, budou převážně nekvalifikovaní a budou potřebovat zoufale školení. Zaměstnanci se slabou kvalifikací pro tuto práci ovlivní způsob plnění restaurace. Tyto dovednosti jsou určené pro každého zaměstnance:

Uvaděči

  • Komedie - Má vliv na to, jak budou hosté při usazení hodnotit místní služby.
  • Charisma - Má vliv na to, jak budou hosté při usazení hodnotit místní služby.

 

Číšníci

  • Atletika - Má vliv na to, jak často číšníkovi něco upadne.
  • Charisma - Má vliv na to, jak budou hosté při podávání jídla hodnotit místní služby.

 

Kuchaři

  • Mixologie - Má vliv na kvalitu nápojů. Náročnější nápoje vyžadují lepší dovednost.
  • Gurmánské vaření - Má vliv na kvalitu jídla. Náročnější jídla vyžadují lepší dovednost.

 

I když vaši zaměstnanci začínají s nižší úrovní dovednosti, začnou se jejich dovednosti zvyšovat jakmile začnou pracovat. Můžete jim zvýšit dovednosti pomocí interakci Šéfovat, která umožňuje podporovat, chválit a vyškolit zaměstnance. Školení zaměstnanců stojí Simoleony, ale pokud máte v plánu udržet zaměstnance v práci, musíte je školit a tím se jim zvýší efektivita a naoplátku zajistí spokojenost zaměstnancům.

 

Správa zaměstnanců


Jako majitel, je na vás, abyste rozhodovali, zda zaměstnance provádí vše podle vašeho očekávání. Nejlepším způsobem jak zajitit, aby byl personál připraven je "Zakázat nové zákazníky" na začátku směny. To vám dá nějaký čas k interakci se zaměstnanci, jak mají pracovat a co zlepšovat.

 

Hra neumožňuje dávat jednotlivým zaměstnancům přestávku, ani neumožňuje chodit na různé směny. Najmete si jenom Zaměstnance, kteří přijdou do práce, jediné co můžete udělat je zavřít restauraci, aby se zabránilo v únavě a námaze zaměstnanců.

Zakázat nové zákazníky

 

Většina z interakcí jsou použitelné pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců, zatímco jiné jsou na zvýšení určité úrovně. Následující interakce jsou k dispozici se zaměstnanci:

  • Zkontrolovat - Tato interakce zkontroluje zaměstnance, jak jsou spokojeni se svou prací.

 

  • Kritizovat - Kritika zaměstnance informuje, že momentálně nejste spokojení s jejich výkonem. Dočasně proto budou pracovat s větší vervou, což se negativně podepíše na jejich pracovní spokojenosti.

 

  • Pochválit - Pochvalte zaměstnance, aby byli spokojenější a měli lepší náladu.

 

  • Povýšit - Povýší zaměstnanci úroveň pozice výše a zvýší se hodinová mzda.

 

  • Přeřadit na nižší pozici - Sníží zaměstnanci úroveň pozice dolů a sníží se hodinová mzda.

 

  • Vyhodit - Vyhodí zaměstnance.

 

  • Zaplatit školení - Školení zaměstnanců, kteří potřebují zvýšit jejich úroveň dovednosti. Jedná se o nejrychlejší a nejlepší způsob, jak zvýšit výkon vašeho personálu. Máte zde 3 úrovně školení.

 

  • Požádat o změnu rychlosti vaření (Kuchař) - Rychlost vaření je dalším faktorem, který bude určovat názory zákazníka o restauraci. Na výběr máte (Normálně, Rychle a Pečlivě), každý má jiný účel.
    Rychlé vaření má větší šanci na nekvalitní jídla a dokonce otravu jídlem. Pomalé vaření nabízí vyšší kvalitu jídla, ale nebude jídlo rychle hotové. Normální vaření bude rovnováha mezi těmito dvěma.

 

  • Inspirativní proslov (Výhoda) - Zpřístupní společenskou interakci "Inspirativní proslov", pomocí kterých můžete inspirovat své zaměstnance.

 

Interakce s kuchařem

 

Úroveň a školení zaměstnanců


Zaměstnanci začínají svou práci v pozici první úrovně, podle toho, jak mají vyšší dovednost. Povýšení je založené na úrovni dovedností a výkonnosti za účelem zvýšení jejich mzdy. Každý zaměstnanec má 5 rúzných úrovní:

Uvaděč

Číšník

Kuchař

1. Úroveň (3§/h)

1. Úroveň (2§/h)

1. Úroveň (7§/h)

2. Úroveň (6§/h)

2. Úroveň (5§/h)

2. Úroveň (12§/h)

3. Úroveň (12§/h)

3. Úroveň (9§/h)

3. Úroveň (17§/h)

4. Úroveň (20§/h)

4. Úroveň (16§/h)

4. Úroveň (30§/h)

5. Úroveň (30§/h)

5. Úroveň (25§/h)

5. Úroveň (50§/h)

 

Nejlepším způsobem, jak zajistit, že personál bude připraven posunout se na další úroveň, nebo dokonce provádět efektivně na stávající úrovně, je poskytnout jim školení. Obvykle budete muset poskytnout školení častěji novým zaměstnancům. Školení bude dokončené jakmile zaměstnanec přijde druhý den do práce.

Následující úrovně školení jsou k dispozici pro všechny zaměstnance:

  • Krátké školení - Vylepšení dovedností, jakmile příště přijde do práce.
  • Standardní školení - Vyžaduje 5 úroveň dovednosti u zaměstnance.
  • Rozsáhlé školení - Vyžaduje 7 úroveň dovednosti u zaměstnance.
  • Koupení Výhody "Nižší náklady na školení" bude stát školení méně peněz.

 

Správa zákazníků


Nyní, když jste se postarali o potřebách řízení vaší restaurace, je čas otevřít restauraci. Zákazníci budou vstupovat pouze do restaurace, když bude otevřená, kterou ovládáte pomocí Obchodního panelu. Hodnocení, reklama a denní doba určuje, kolik zákazníků přijde.

 

Hodnocení hvězd nad hlavami zákazníků se obrazí myšlenky Simíků o službě. Červené hodnocení hvězdy jsou negativní, žluté jsou neutrální a zelené jsou pozitivní. Když ukážete kursorém nad zákazníkem, tak se odhalí více informací o tom, jak se současně cítí.

 

Pokud se zákazníci cítí nespokojeni, můžete jim poskytnout osobní kontakt o náhradě odškodnění, přes interakci "Managment" na zákazníkovi:

  • Upřednostnit jídlo - Získáte pro zákazníky jídlo rychleji, ale naúkor jiných zákazníků, kteří musí počkat. K dispozici je pouze poté, co byla objednaná objednávka.
  • Jídlo na účet podniku - Abyste Simíkům mohli dát jídlo jako pozornost podniku, musí nejprve jídlo dostat.
  • Donést stolu pití/dezert na účet podniku - Simíci nejprve musí dostat jídlo, abyste jim mohli nabídnout pití zdarma.
  • Zákazníci musí sedět u svých stolů, na které můžete použít interakci "Managment".

 

Kromě výše uvedeného, můžete také na zákazníky použít interakci "Přivítat" a "Zkontrolovat stůl", kteří jsou usazeni ve vaší restauraci. Tyto interakce jsou skvělým způsobem, jak ovlivnit celkové hodnocení zákazníka v restauraci.

Hodnocení hvězd

 

Hodnocení od zákazníků


Nejdůležitější součástí úspěšné restaurace je, že jsou zákazníci spokojeni. Hodnocení hvězd a recenze určují, jak mnoho zákazníků navštíví vaši restauraci, která zase zaručuje, kolik peněz budete získávat. Největší hodnocení pro restauraci je 5 hvězd.

Hodnocení podle hvězd

 

Jak jsou zákazníci uvítáni, posazení, čekající a obslouženi, tak se bude hodnocení měnit na základně stanovených služeb. Co se zákazníkům při poslední návštěvě nejvíce nelíbilo. Nejste-li zákazníci spokojení s hodnocením restaurace, můžete se nejprve vrhnnout na vyřešení nešvarů. Vynikající výkon naznačuje, co se hostům ve vaší restauraci nejvíce líbilo.

 

Existuje několik faktorů, které ovlivňují hodnocený výsledek:

  • Obsluha - Pošlete své uvaděče a číšníky na školení, aby se trochu zlepšili. Vysoce kvalifikovaní a vzdělaní zaměstnanci zajistí, že jsou účinné při roznášení jídel nebo požadování stolu.
  • Osobní přístup - Přivítání hostů, kontrola stolu zvyšuje spokojenost. Každý ví. že patříte mezi nejlepší majitele, protože se věnujete zákazníkům.
  • Doba čekání - Doba čekání pro zákazníka může být zdlouhavá, zda mají počkat na jídlo nebo vstát a odejít. Zajištění správné rozložení restaurace a vysoce kvalifikovaných kuchařů a číšníků pomůže snížit čekací dobu a zlepšit hodnocení.

 

Hodnocení od zákazníků

 

Kritik restaurace


Poté, co si kritik objedná jídlo, měli byste upřednostnit, aby dostal jídlo jako první. Tím se sníží čekání na jídlo, i když je na úkor jiných zákazníků. Jakmile se podá jídlo, měli byste jim dát ještě Dezert na účet podniku.

Kritik jídla 3 hvězdy

 

Vzhledem k tomu že kritik jídel má 10 krát větší hodnotu, než obyčejný zákazník, tak je velmi důležité se o něj postarat. Jakmile se kritik jídel posadí, měli byste ho okamžitě přivítat a věnovat se pouze jemu.

 

Poté co si kritik objedná jídlo, měli byste upřednostnit, aby dostal jídlo jako první. Tím se sníží čekání na jídlo, i když je na úkor jiných zákazníků. Jakmile se podá jídlo, měli byste jim dát ještě Dezert na účet podniku.

Kritik jídla 5 hvězd

 

Výhody restaurace


Když Simíkovi běží podnikání, získáváte Výhodnostní body prostřednictvím různých interakcí, které vykonáváte. Tyto Výhodnostní body se mohou použít na Prodejní výhody. Tyto výhody vám pmůžou spustit větší a lepší podnikání. Některé výhody lze znovu použít, zatímco jiné výhody jsou trvalé a je třeba zvolit pouze jednu. Níže je tabulka se všemy dostupnými výhodami a co dělají.

  Název Cena

Zvědaví hosté

Zvědaví hosté

250

Popis: Zákazníci občas požádají personál o doporučení jídla. Zpřístupní také společenskou interakci "Doporučit jídlo", pomocí které můžete toto doporučení realizovat.

Další číšník 1

Další číšník 1

350

Popis: Umožní vám v okně Správa zaměstnanců najmout dalšího číšníka.

Nastavení kvality ingrediencí

Nastavení kvality ingrediencí

500

Popis: Zpřístupní vám možnost vybrat si kvalitu ingrediencí, ze kterých se v restauraci vaří.

Hladová horečka (dočasně)

Hladová horečka (dočasně)

500

Popis: Po 24 hodin do vaší restaurace přiláká více strávníků.

Přebytky u dodavatele (dočasně)

Přebytky u dodavatele (dočasně)

500

Popis: Využijte přebytků ve skladech dodavatele. Po 24 hodin nakoupíte ingredience levněji.

Trpěliví strávníci

Trpěliví strávníci

600

Popis: Rychlá obsluha udélá na zákazníky větší dojem a budou také ochotni čekat déle. než je rozlad! případné prostoje při obsluze.

Další kuchař

Další kuchař

750

Popis: Umožní vám v okné Správa zaméstnancú najmout dalšího kuchaře. Nezapomeňte mu také pořídit nový pracovní pultík.

Zvědavější hosté

Zvědavější hosté

750

Popis: Svým hostům budete moci častěji doporučovat pokrmy.

Tuto výhodu si zpřístupníte nákupem výhody Zvědaví hosté.

Další číšník 2

Další číšník 2

900

Popis: Umožni vám v okné Správa zaměstnanců najmout dalšího číšníka.

Tuto výhodu si zpřístupníte nákupem výhody Další číšník 1.

Inspirativní proslov

Inspirativní proslov

900

Popis: Zpřístupní společenskou interakci "Inspirativní proslov“, pomocí kterých můžete inspirovat své zaměstnance.

Rychlí jedlíci

Rychlí jedlíci

1 250

Popis: Zákazníci spořádají své jídlo rychleji.

Nižší náklady na školení

Nižší náklady na školení

1 250

Popis: Školení zaměstnanců vás bude stát méně peněz.

Sleva na ingredience (malá)

Sleva na ingredience (malá)

1 800

Popis: Trvale o něco málo sníží cenu ingrediencí.

Zákazníci s naditými kapsami

Zákazníci s naditými kapsami

1 850

Popis: Hosté si budou z jídelního lístku častěji vybírat dražší položky.

Štědří strávníci

Štědří strávníci

2 000

Popis: Zákazníci vám za každé jídlo dají spropitné navíc. Tuto výhodu si můžete koupit opakovaně a mít tak ještě větší dýško.

Sleva na ingredience (velká)

Sleva na ingredience (velká)

3 600

Popis: Trvale a výrazně sníží cenu ingrediencí. Zpřístupní se nákupem výhody Sleva na ingredience (malá).

Dobré vedení

Dobré vedení

4 500

Popis: Snižuje pravděpodobnost, že se v restauraci za nepřítomnosti vašeho Simíka přihodí něco zlého.

Kuchařská čepice

Kuchařská čepice

5 000

Popis: Zpřístupní Simíkům novou kuchařskou čepici.

 

 

Kariéra
Vzdělání
Mimoškolní aktivita
Roční období
Cesta ke slávě
Hurá na vysokou
Kariéra
Život ve městě
Roční období
StrangerVille
Život na ostrově
Hurá na vysokou
Ekobydlení
Život na horách
Láska volá
Částečný úvaze
Život na ostrově
Střední škola
Nájemní bydlení
Profese
Hurá do práce
Cesta ke slávě
Interiér snů
Podnikání
Hurá do práce!
Jdeme se najíst
Psi a kočky
Na volné noze
Základní hra
Digitální výtvarník · Programátor · Spisovatel
Moschino
Módní fotograf
Ekobydlení
Ostatní práce
Život na ostrově

 

 

 

NovinkyNovinky
Ciudad Enamorada Ikona Ciudad Enamorada

3. října 2024
Cheaty: Láska volá IkonaCheaty: Láska volá

16. září 2024
Výbava IkonaVýbava

11. července 2024
Kolekce: The Sims 4 Krásy křišťálu (ikona)The Sims 4: Krásy křišťálu

6. července 2024
Dovednost Gemologie (ikona)Dovednost Gemologie

4. července 2024

 

Aktivity stránekAktivity stránek

Poradce pro lásku (Kariéra)

25. června 2024

Dovednost Romantika

25. září 2024

Nové Aspirace (Láska volá)

18. září 2024

Nové Vlastnosti (Láska volá)

18. září 2024

Nová lekce (Láska volá)

11. září 2024

 

Aktualizace hryAktualizace hry
Patch 131 - 14. června 2022

1.89.214.1030 (Windows)
1.89.214.1230 (Mac)
1.60 (Console)

Patch 130 - 27. května 2022

1.88.228.1020 (Windows)
1.88.228.1220 (Mac)
- (Console)

Patch 129 - 24. května 2022

1.80.69.1030 (Windows)
1.80.69.1230 (Mac)
1.59 (Console)

Všechny aktualizace hry


 

KontaktyKontakt

Discord


 

OdkazyOdkazy

The Sims 4


The Sims 3


 

 

 

 

Discord

 

Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm