Vytvořit Simíka je herní režim, kde (jak jste už asi uhodli) se vytvářejí Simíci!
Můžete tu Simíkům upravovat vzhled, identitu, osobnost, vztahy a další prvky! Co takhle vytvořit si sebe a svoje kamarády nebo zkusit vytvořit nejjedinečnějšího Simíka, jakého si dokážete představit?
V levé nabídce si vyberete zvolíte téma, o kterém chcete vědět víc.
Část: 1 Simíci potřebují dovednosti, aby měli z čeho platit účty! Dovednosti jsou nezbytné pro postup v kariérách, a také Simíkům pomohou přivydělat si pár simoleonů bokem. Dovednosti mají také další výhody: s tím, jak se Simíci zlepšují v dovednostech, zpřístupňují si nové interakce, tvorbu jedinečných objektů, a také se zlepšují v budování vztahů. A to ješté není všechno. Tak na co ještě čekáte? Začít můžete tím. že si u knihovny koupíte dovednostní knížku nebo si v katalogu režimu stavby pořídíte předmět pro zlepšování dovedností. |
Část: 1 Dovednost charisma lze přestovat pozitivními společenskými interakcemi a rozvojem přátelství. |
Část: 2 Některé kariéry vyžadují velkou úroveň dovednosti charisma. Nezapomeňte ji tedy nechat Simíka vylepšovat a získat mnoho přátel. |
Část: 1 Dovednost komedie vám umožňuje psát vtipy na počítači, což představuje základ pro to, abyste se mohli stát skvělými komiky. |
Část: 2 Nakonec se vaše komediální načasování zlepší do té míry, že budete moci v počítači začít psát skutečné komediální výstupy. |
Část: 3 Simíci s vysokou úrovní dovednosti komedie mohou předvádět komediální výstupy u mikrofonu, aby potěšili (nebo otrávili) ostatní simíky. |
Část: 1 Neplecha je obyčejně svázána se společenskými interakcemi a panenkou voodoo. Nejsnazší způsob, jak zahájit své nezbedné dobrodružství, je kliknout na Simíka a vybrat interakci z kategorie Neplecha. |
Část: 2 Vylepšováním dovednosti se zpřístupní nezbedné interakce se Simíky a nezbedné interakce s panenkou voodoo, počítačem a telefonem. |
Část: 1 Simíci s vyšší úrovní malování dokáží pracovat v různých stylech a tvořit lepší obrazy. |
Část: 2 Vysoce kvalitní malby poskytují mocné emoční výhody. Nechejte Simíka malovat v určité náladě, pověste obraz na zeď a vyberte Prohlédnout si a tím se emoce vetknuté do malby promítnou do vašeho Simíka. |
Část: 3 Simíci, kteří jsou v malování dostatečně dobří, mohou své obrazy prodávat a vytvořit si tak alternativní kariéru. |
Část: 4 Simíci v inspirované náladě obyčejně malují lépe. Při malování je však třeba prozkoumat všechny emoce, abyste odhalili svého vnitřního umělce. |
Část: 1 Psaní je umění, které vyžaduje čas. S tím, jak si Simíci rozvíjí dovednost psaní, budou moci psát zajímavější knihy a vydělávat simoleony za honoráře. |
Část: 2 Simíci, kteří se psaní dostatečně věnují, se mohou vydat na dráhu spisovatele. |
Část: 3 Simíci v inspirované náladě budou obyčejně lepší spisovatelé. |
Část: 1 Vařením se zlepšuje dovednost vaření vašich Simíků, zpřístupňují se nové recepty a Simíci pak mohou připravovat chutnější a uspokojivější pokrmy. |
Část: 2 Kvalitu jídla zvyšují i kvalitnější kuchyňské spotřebiče. |
Část: 3 Simíci se soustředěnou emocí budou obyčejně připravovat lepší jídlo. |
Část: 1 Příprava nápojů vylepšuje dovednost mixologie vašeho Simíka, což zpřístupňuje recepty na nové, kvalitnější nápoje, které bezpochyby Simíky potěší a dokonce mohou i změnit jejich emoce. |
Část: 2 Dovednost mixologie je zásadní pro pořádání skvělých večírků a je velmi užitečná v některých kariérách. |
Část: 3 Simíci, kteří jsou soustředění, budou obyčejně úspěšnější v mixologii. |
Část: 1 Simíci s vyšší úrovní dovednosti hra na kytaru se mohou učit nové a složitější písničky a nové hudební interakce a budou moci psát písničky. |
Část: 2 Simíci si napsané písničky pro kytaru mohou nechat licencovat prostřednictvím poštovní schránky a poté jim začnou chodit honoráře. |
Část: 3 Simíci v inspirované náladě budou obyčejně lepší kytaristé. |
Část: 1 Simíci s vyšší úrovní dovednosti hra na klavír se mohou učit nové a složitější písničky a nové hudební interakce a budou moci psát písničky. |
Část: 2 Simíci si napsané písničky pro klavír mohou nechat licencovat prostřednictvím poštovní schránky a poté jim začnou chodit honoráře. |
Část: 3 Simíci v inspirované náladě budou obyčejně lepší klavíristé. |
Část: 1 Simíci s vyšší úrovní dovednosti hra na housle se mohou učit nové a složitější písničky a nové hudební interakce a budou moci psát písničky. |
Část: 2 Simíci si napsané písničky pro housle mohou nechat licencovat prostřednictvím poštovní schránky a poté jim začnou chodit honoráře. |
Část: 3 Simíci v inspirované náladě budou obyčejně lepší houslisté. |
Část: 1 Dovednost logika přináší Simíkům výhody v některých kariérách a při některých interakcích, například při hackování počítače. |
Část: 2 Svou cestu logiky můžete zahájit hraním šachů nebo čtením knížky. Simíci s lepší dovedností logika budou lépe hrát šachy. |
Část: 3 Simíci v soustředěné náladě dokáží obyčejně snáze zaměřit svou mysl logicky. |
Část: 4 Čtvrtý snímek by logicky neměl existovat, ale zde je. |
Část: 1 Dovednost hraní videoher si Simíci vylepší hraním her na počítači, pohybovém herním systému, tabletu nebo telefonu. |
Část: 2 Z koláčové nabídky objektu vyberte Hrát hru. Hraní vylepšuje zábavu, ale může způsobovat únavu. Jednou za čas si tedy odpočiňte. Rada pro skutečný svět: Mrkejte. |
Část: 3 Vylepšením dovednosti hraní videoher se zpřístupní nové interakce se Simíky i v počítači. |
Část: 1 Programování začíná v počítači. Klikněte na počítač a vyberte nabídku Programovat... Můžete si také zakoupit knížku z knihovny a naučit se z ní základy. Poznámka: Zkušení programátoři mohou učit ostatní a pomoci jim tak zlepšovat jejich programovací dovednosti. |
Část: 2 Vylepšením dovednosti programování se Simíkům zpřístupní možnost tvořit pluginy, hry, modifikace a mobilní aplikace. Zkušení programátoři budou také moci Hackovat a vydělat si tak pár simoleonů. |
Část: 1 Vesmír, hranice. Někteří tvrdí, že konečná - nikoliv však pro raketové vědce! Simíci s dovedností raketová věda vidí vesmír jako pouhý začátek. |
Část: 2 Dovednost raketová věda můžete zlepšovat pomocí rakety. Jaké rakety? To je tajné. Nebo se zkuste stát astronautem. |
Část: 3 Zlepšením dovednosti raketová věda se zlepší rychlost sestrojování a zpřístupní se vylepšení pro raketu. |
Část: 1 Poškozené objekty lze s trochou času a úsilí opravit. Při opravování si Simíci zvyšují dovednost kutilství. |
Část: 2 Když si Simíci zvýší dovednost kutilství, budou moci vylepšovat vybavení své domácnosti. Vylepšené předměty poskytují nové výhody. Mohou být například nezničitelné. |
Část: 3 Simíci musí při vylepšování předmětů používat součástky na vylepšení. Součástky na vylepšení můžete najít v hromadách součástek vedle opravených předmětů, nebo je lze zakoupit pomocí počítače. |
Část: 4 Simíci, kteří jsou soustředění, budou obyčejně úspěšnější v interakcích týkajících se dovednosti kutilství. |
Část: 1 Rybářská místa můžete najít po celém světě. Klikněte na rybářské místo a začněte rybařit, pokud si chcete vylepšit svoji dovednost rybaření. Dovednost rybaření lze zlepšit pomocí rybaření a čtení o rybaření. |
Část: 2 Zlepšením své dovednosti rybaření odemknete chytání na návnadu a zvýšíte pravděpodobnost, že chytíte větší a lepší ryby. Tip pro pokročilé: některé ryby lze najít pouze na skrytých místech. |
Část: 1 Aby mohl Simík začít zahradničit, potřebuje si opatřit pár semínek. Semínka lze koupit v balíčcích v režimu stavby nebo pomocí počítače. Zakoupená semínka najdete v inventáři vašeho Simíka. |
Část: 2 Spolu s vylepšováním dovednosti zahradničení získáte přístup k novým technikám zahradničení, například hnojení nebo roubování. Všechny tyto techniky můžete využít, abyste se stali těmi nejlepšími odborníky na zemědělství. |
Část: 3 Po zasetí prvního semínka můžete kliknout na možnost Zalít, Plít nebo Postříkat sprejem proti hmyzu. Vizuální stav rostliny by vám měl napovědět, co potřebuje. Spokojenost rostliny určují tři věci: napadení hmyzem, voda a plevel. Čím lépe se budete o rostlinu starat, tím snáze se bude šlechtit. |
Část: 4 Vysoká úroveň dovednosti zahradničení umožňuje rostliny šlechtit. K dispozici je deset vývojových fází, fáze jedna je normální a fáze deset dokonalá rostlina. Čím je rostlina vyšlechtěnější, tím hodnotnější bude sklizeň. |
Část: 5 Vývoj rostliny můžete urychlíte několika způsoby. Nejrychlejší metoda je zpravidla hnojení. Rostliny můžete hnojit prakticky čímkoliv - od ovoce po ryby. Čím je hnojivo hodnotnější, tím více se vývoj urychlí. |
Část: 6 Jakmile získáte dostatečně vysokou úroveň dovednosti, budete moci křížit rostliny tím, že odeberete štěp z jedné rostliny a naroubujete jej na jinou. Docílíte tím toho, že jedna rostlina bude nést plody obou rostlin. Lze tak také vytvořit speciální semínka. |
Část: 1 Sportovní Simíci vedou zdravější život a zbaví se jakékoliv nadváhy způsobené přejídáním. |
Část: 2 Simíci s vyšší dovedností atletika mohou učit a trénovat ostatní Simíky, kteří mají nižší dovednost atletika. |
Část: 3 Simíci s emocí Nabitý energií budou obyčejně lépe cvičit. |
Část: 1 Batolata mají pět jedinečných dovedností. Každou z nich si vylepšíte komunikací s ostatními Simíky nebo objekty. Pokrok v každé z batolecích dovedností (s výjimkou chození na nočník) posílí nadcházející dětské dovednosti. Čím lepší dovednosti batolata mají, tím méně času je třeba věnovat uspokojování jejich potřeb. |
Část: 2 Batolata se mohou naučit pět úrovní dovednosti komunikace. Stačí jim k tomu mluvit nebo žvatlat s ostatními Simíky nebo se učit s kartičkami. Čím lepší batolata v této dovednosti budou, tím více interakcí budou mít k dispozici. Když se z batolete stane dítě, dovednost komunikace bude mít pozitivní vliv na jeho dovednost společenskost. |
Část: 3 Batolata se nejprve jen neohrabané plazí, ale postupem času se naučí zdolávat schody i běhat. Dovednost pohyb se učí pohybem, pohupováním do rytmu nebo tančením na hudbu a skládáním skládaček. Když se z batolete stane dítě, dovednost pohyb bude mít pozitivní vliv na dovednost motorika. |
Část: 4 Dovednost nočník má tři úrovně. Dovednost nočník se naučíte používáním nočníku nebo když pečovatele požádáte o pomoc s nočníkem. Když batole v používání nočníku pokročí, bude mít méně nehod a dospělí Simíci nebudou mít tolik práce s přebalováním. |
Část: 5 Dovednost myšlení ukazuje úroveň mentálních dovedností batolat. Batolata si dovednost myšlení zlepšují ukazováním kartiček, ptaním se proč nebo pomocí interakcí na skládačce. Když se z batolete stane dítě. dovednost myšlení bude mít pozitivní vliv na jeho dovednost psychika. |
Část: 6 Dovednost představivost je měřítkem batolecí kreativity. Hravé náladovky, hraní s hračkami, domečkem pro panenky a čtení představivost vylepšují. Když se z batolete stane dítě, dovednost představivost bude mít pozitivní vliv na jeho dovednost kreativita. |
Hromadná aktualizace
4. dubna 2025Hromadná aktualizace
19. listopad 2024Vztahy (Láska volá)
23. října 2024Klubové aktivity (Láska volá)
21. října 2024Přitažlivost (Láska volá)
11. října 2024
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm